Ερευνητική εργασία: Η ιστορικότητα ως παράγοντας στον σχεδιασμό καταστημάτων - ναυαρχίδων
οίκων μόδας με μακρά παράδοση
Επιμέλεια: Iryna Vaso
Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Αμαλία Κωτσάκη
Σχολή:
Αρχιτεκτονική | Πολυτεχνείο Κρήτης
Χρονολογία: Απρίλιος
2020
Περίληψη
Η εργασία αυτή έχει σκοπό τη διερεύνηση του ρόλου της ιστορικότητας
γνωστών οίκων μόδας στην ταυτότητά τους και το πως αυτός εκφράζεται
αρχιτεκτονικά μέσα από τα αντιπροσωπευτικά καταστήματα-ναυαρχίδες τους, που
βρίσκονται στα brand zones μητροπόλεων μόδας.
Ως μελέτες περίπτωσης επιλέγονται τα καταστήματα-ναυαρχίδες των γαλλικών
οίκων μόδας Louis Vuitton και Dior λόγω της μακράς παράδοσης και σημαντικής
απήχησής τους. Ο ρόλος της ιστορικότητας στην ταυτότητα των brands
τεκμηριώνεται μέσα από την σύγκριση των αντίστοιχων καταστημάτων στην ιστορική
Champs-Elysees στο Παρίσι και την απόλυτα σύγχρονη Omotesando στο Τόκιο.